close

When I look into your eyes
當我望向你的雙眼
It's like watching the night sky
就像看著星空般閃耀
Or a beautiful sunrise
也像那清晨的陽光
well There's so much they hold
隱含的太多太多

 


And just like them old stars
就像那些古老的恆星
I see that you've come so far
看得出你經歷了不少
To be right where you are
成就了現在的你
How old is your soul

你是否如此疲憊

I won't give up on us
我不會放棄(我們之間的關係)
Even if the skies get rough
即便蒼穹 不再明朗
I'm giving you all my love
盡力給予 我所擁有
I'm still looking up
我仍然在等待 

And when you're needing your space To do some navigating

當你需要些空間 去尋找方向
I'll be here patiently waiting 

我就在這裡靜靜地等待著
To see what you find

待你分享你所獲得

'Cause even the stars they burn Some even fall to the earth
就算是星辰燃燒,甚至焚毀墜落地球。
We've got a lot to learn
依舊還有太多 太多事物我們要去學
God knows we're worth it /
主呀!知道我們值得這一切
No, I won't give up /
所以我不會放棄

I don't wanna be someone who walks away so easily
我不願成為那種 輕言放棄,不負責任 的人


I'm here to stay and make the difference that I can make
我會在這堅持著,盡我所能 使事情有轉變。


Our differences    they do a lot to teach
 how to use the tools and gifts     we got yeah,    we got a lot at stake
我們與他人不同 在於授予 不同天賦 對策與技能 
And in the end
直到最後
You're still my friend at least wedid'n tend For us to work
即便工作上沒有往來,你我還是朋友


we didn't break, we didn't burn
我們沒有分開 ; 也不會傷害彼此

We had to learn     how to bend without the world caving in
我們還要學怎麼放低身段 才不會使這世界支離崩截

 

I had to learn what I've got, and what I'm not
我必須了解  我所得到的 ,我所失去

And who I am
和真切地瞭解自己

 

I won't give up on us
我不會放棄(我們之間的關係)
Even if the skies get rough
即便蒼穹 不再明朗
I'm giving you all my love
盡力給予 我所擁有
I'm still looking up
我仍然在等待 
Still looking up
依然抬頭仰望

But I won't give up on us
但 我決不放棄(我們之間的關係)

God knows I'm tough enough he know
祂知道我們 承受的起
We've got a lot to learn
還有好多 好多的事要學習
God knows we're worth it
主呀!知道這一切都值得

 

I won't give up on us
我不會放棄(我們之間的關係)
Even if the skies get rough
即便蒼穹 不再明朗
I'm giving you all my love
盡力給予 我所擁有
I'm still looking up
仍然在等待 

參考:http://bgt566.pixnet.net/blog/post/148707118-jason-mraz-i-won't-give-up-英文-中文歌詞

部分自行修改 供自己做紀錄查看
 

arrow
arrow

    衛生紙 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()